W dniu dzisiejszym zaczyna się oficjalnie nowy etap w ekspansji promocji PKN Orlen w motorsporcie i F1. Długo już zapowiadana konferencja właśnie się zaczyna w siedzibie ORLEN w Warszawie. Oczywiście dzięki uprzejmości ORLEN jesteśmy na miejscu
Przed długo wyczekiwana konferencja pokazał się wyśmienity wywiad Mikołaja Sokoła z prezesem PKN Orlen Danielem Obajtkiem o tajnikach podpisania umowy z Williamsem
Co z promocją Formuły 1 w Polsce, czy współpraca z Williamsem przyniesie polskim kibicom wyjątkowe wydarzenia w kraju?
Mamy w umowie zapisy, które pozwolą na wykorzystanie mocnych akcentów związanych z Formułą 1 podczas corocznego Verva Street Racing. Będziemy też organizować w wielu miastach Polski specjalne imprezy ze specjalnym pokazem bolidu Formuły 1. Reasumując, jestem przekonany, że polscy fani i kibice F1 będą usatysfakcjonowani.
Orlen pojawi się na tylnym skrzydle samochodu, nosie, lusterkach i wlocie powietrza, a także na kaskach i kombinezonach kierowców oraz strojach członków zespołu. To całkiem sporo…
Owszem, wynegocjowaliśmy najbardziej widoczne miejsca, choć nie jesteśmy głównym sponsorem. Chyba mogę już uchylić rąbka tajemnicy, że w tych trudnych rozmowach bardzo mocno wspierał nas Robert. Jego nieustępliwość w pewnych kwestiach i ogromne wyczucie wzajemnych możliwości doprowadziło do podpisania umowy i rozpoczęcia realizacji projektu, o którym nikt do tej pory nie myślał inaczej niż tylko w sferze marzeń. Dla nas to ogromne wyzwanie zarówno sportowe, jak i biznesowe, które pozwoli wznieść się na wyższy poziom rozwoju firmy.
całość wywiadu : Wywiad z Danielem Obajtkiem Mikołaja Sokoła
Przygotowania do konferencji :
Bolid pojawił się w dniu wczorajszym w siedzibie ORLEN w Warszawie
Twitter [Video] https://twitter.com/PKN_ORLEN/status/1089884532252258305
Tak go wprowadzali do siedziby
A takie przygotowania uchwycili “nasi” :
Orlen przygotowany do konferencji i my też :
KONFERENCJA ORLEN – LIVE (start od 13min…)
Wywiad z Robertem Kubicą dla Polsat News
Cały wywiad można zobaczyć tu Wywiad dla Polsat Sport
Galeria:
KOMENTARZE KIBICÓW
Social media