jeśli szukasz informacji o Robercie Kubicy, jesteś fanem jego wielkiego talentu, wrodzonej skromności i bezgranicznie kochasz motosport….to trafiłeś idealnie…witamy w klubie.
Nasze forum to czysto hobbistyczna działalność „non profit”, bez korzyści materialnych, …gdzie jedyna nagroda, która może cię spotkać to garść aktualnych wieści o Robercie oraz możliwość wspólnie spędzonego czasu poprzez dyskusję i wymianę poglądów w trakcie śledzenia bieżących wydarzeń w atmosferze wzajemnego szacunku oraz akceptacji odmiennych opinii.
Zostań z Nami – klubowi Kubico-maniacy
Szukaj
Kubica: Złote myśli – Cytaty
Dziennikarz : – Jak ciężko jest wstać rano, gdy wiesz, że ruszasz na pierwsze oesy z pięciominutową stratą?
Robert Kubica : – Wstaje się tak samo jak bez pięciominutowej kary
Tor Hermanos Rodriguez ma 4,304 km długości, 17 zakrętów i nawierzchnię, która jest mało wymagająca dla opon. W tym roku organizator odnowił nawierzchnię na odcinku pomiędzy zakrętami 12 i 15 w trzecim sektorze.
Bardzo gładki asfalt i fakt, że tor jest mało używany, oznaczają, że poziom przyczepności jest raczej niski na początku weekendu, a ewolucja toru jest bardzo wyraźna, gumując się im więcej samochodów jeździ.
Mexico City znajduje się na wysokości ponad 2000 metrów nad poziomem morza, a wysokie temperatury powietrza mają wpływ na osiągi samochodów, zmniejszając docisk aerodynamiczny generowany przez samochody.
Jedną z konsekwencji jest to, że osiągane prędkości maksymalne są bardzo wysokie, pomimo konfiguracji, która w rzeczywistości wygląda typowo dla torów wymagających maksymalnego docisku – rekord prędkości został tutaj ustanowiony w 2016 roku, kiedy Valtteri Bottas w Williamsie-Mercedesie osiągnął 372,5 km/h – nawet jeśli poziom ziarnistości jest zwykle dość wysoki.
Co więcej, na najdłuższych prostych, głównej i między zakrętami 3 i 4, temperatura powierzchni opon spada dość szybko, a kierowcy muszą być bardzo ostrożni podczas hamowania, zwłaszcza na zakręcie 1, aby uniknąć zablokowania kół, a tym samym uszkodzenia opon.
Social media