Najnowsze informacje mówią o przyszłotygodniowych 25.01 testach Roberta w Walencji wraz z Mercedesem (DTM)
Kubica will be testing with Mercedes DTM team at @CircuitValencia
Wszystko wskazuje, że źródłem informacji o teście DTM z Mercedesem jest wydanie papierowe Autosportu, to samo, które informowało o ofertach na 10 rajdów z cyklu ERC złożonych Robertowi. Dlatego w tym kontekście Autosport pisze, że z informacji, które posiada na tą
chwilę ma to być niezobowiązujący test, a ERC jest nadal tym głównym najbardziej prawdopodobnym rozwiązanie na przyszły sezon, oraz próbuje podobnie jak my to robiliśmy nakładać kalendarze obydwu serii.
Naszym zdaniem sytuacja z testem jest podobna do występu z Citroenem w dwóch rajdach po to by sprawdzić się samemu na tle innych oraz dostarczyć dodatkowych argumentów do ewentualnych negocjacji, nie tylko jeśli chodzi o Mercedesa, a wszystko to pod kątem większej perspektywy i tego co Robert zamierza robić w sezonie 2014, bo jak sam powiedział (choć dotyczyło to pytania o rajdy) nie chce na jesieni 2013 ponownie się zastanawiać co ma robić w kolejnym sezonie.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
W poprzednim poście przeczytać można wywiad z M. Czachorskim, choć wywiad ten ma już kilka ładnych lat, jest jednak wciąż bardzo aktualny i z pewnością niepowtarzalny !
Tam także ciekawy tekst @cho-bot o technicznej stronie jazdy Roberta.
Kto nie czytał-zapraszamy!
…………………………………………………………………………..
Robert Kubica, w dniu wczorajszym(Pt 18.01) na liczącym 3450 metrów torze Circuito di San Martino de Lago przeprowadzał testy autem serii Eurocup Renault Megane Trophy, która rozgrywana jest wspólnie z WSbR.
Autem takim jeździł także przed wypadkiem np. podczas Roadshow na Torze Poznań.
Tym razem auto udostępnił włoski zespół Oregon Team aktualny mistrz tej serii zarówno z tytułem wśród zespołów jak i kierowców.
Auto Megane Trophy waży około 955 Kg i dysponuje silnikiem 3498cc V6 o mocy 400 KM połączonym z sekwencyjną skrzynią biegów sterowaną za pomocą manetek przy kierownicy. Samochód mimo, że nie jest aż tak szybki jak ten serii DTM to jest jednym z aut, któremu do nich dość blisko gdyż dysponuej rozbudowanym pakietem areodynamicznym, niższą o około 100 kg wagą przy nieznacznie mniejszej mocy (DTM 460 KM vs 400 KM Megane). Wydaje się, że był to logiczny wybór na rozgrzewkę przed spodziewanym testem Mercedesa DTM C-Coupe. Z penwością test we Włoszech wyamgał zgody ze strony Reanult, gdyż auta poza oficjalnymi sesjami testowymi dostępnymi dla wszystkich zespołów mają aktywowany ogranicznik pozwalający kręcić silnik jedynie do 4000 obrotów, a testowanie auta prywatnie z wykorzystaniem pełnych osiągów jest zabronione.
Czekamy na Wasze pomysły na wspólną klubową koszulkę ( tekst, kolor itp.) emaile w zakładce“kontakt”
Klub Kibiców Roberta Kubicy
KOMENTARZE KIBICÓW
Social media