Wszyscy pamiętamy, jak Robert Kubica przygotowywał się do nagrywania reklamy dla swojego sponsora – Grupy Lotos. Od dzisiejszego dnia możemy ją oglądać w telewizji. Slogan “Moc nie bierze się znikąd” wspaniale pasuje do naszego kierowcy.
“Grupa LOTOS startuje z nową kampanią napojów energetycznych Dynamic oraz olejów LOTOS Quazar Dynamic. Ambasadorem marki Dynamic jest Robert Kubica, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Kampania składa się z dwóch filmów. Pierwsza do telewizji trafia reklama napojów Dynamic.
LOTOS oferuje nową linię napojów energetycznych Dynamic. Na stacjach paliw dostępne są 3 rodzaje napoju energetycznego – odnowiono i ulepszono smak Classic – w czarnej puszce z czerwonym otwarciem. Do oferty wszedł nowy smak Mojito – w srebrnej puszce z zielonym otwarciem oraz kolejny nowy smak SugarFree – w złotej puszce z czarnym otwarciem.
Wiosną Grupa LOTOS została oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w sezonie wyścigowym 2018. Po kilkuletniej nieobecności Robert Kubica wrócił do rodziny Formuły 1, tym razem w nowej roli – kierowcy rozwojowego i rezerwowego w zespole Williams Racing. Grupa LOTOS była już oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w latach 2013-2015, podczas jego występów w kategorii WRC-2 Rajdowych Mistrzostw Świata oraz w Rajdowych Mistrzostwach Europy. Robert Kubica i Maciej Baran, jako pierwsza polska załoga, zdobyła w 2013 r. tytuł Mistrzów Świata w kategorii WRC-2.
Ambasadorem marki Dynamic jest Robert Kubica, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców, którego wizerunek można zobaczyć m.in. na puszkach z flagowym „energetykiem”.
Najnowsza kampania obejmuje działania w telewizji, Internecie oraz na stacjach paliw sieci LOTOS. Za całość, w tym kreację odpowiada Agencja FCB Bridge2Fun. Produkcję spotu powierzono studiu TANK, a postprodukcją zajęło się studio Platige Image.
“Robert Kubica jest ucieleśnieniem akcji, szybkości, jakości, dynamiki. Jednoznacznie kojarzy się̨ z mocą̨, dlatego bez żadnych wątpliwości jest symbolem produktów LOTOS Dynamic. Z przymrużeniem oka i humorem chcieliśmy pokazać, że każdy z nas ma w sobie coś z Roberta. LOTOS wie, jak ją uwolnić energię, która w nas drzemie, więc gdy używamy produktów Dynamic z każdego wychodzi Kubica. Budzi się w nas moc, która napędza nas i nasz samochód do działania” – mówi Monika Świątek oraz Agnieszka Stypa – team kreatywny FCB Bridge2Fun
“Każda z dotychczasowych produkcji dla Grupy LOTOS, które powstały we współpracy z FCB Bridge2Fun pokazuje, jak spójnie i konsekwentnie komunikuje się marka. Tym razem głównym bohaterem jest Robert Kubica, który z postawionym przed nim niełatwym zadaniem aktorskim poradził sobie znakomicie.” – mówi Magda Olak, dyrektor zarządzająca TANK.
“Robert Kubica to legenda polskich sportów motorowych oraz przykład niezwykłego sportowca. To profesjonalista w każdym względzie. Idealnie pasuje do roli ambasadora produktów Dynamic. To duża przyjemność dla Agencji móc pracować z nim dla marki LOTOS.” – podkreśla Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun.
“Jeszcze pod koniec wakacji przedstawimy drugą reklamę z Robertem Kubicą, tym razem o nowej linii w pełni syntetycznych, energooszczędnych i zaawansowanych technologicznie olejów silnikowych – LOTOS Quazar Dynamic 508/509 SAE 0W-20.” – podsumowuje Paweł Senator, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS S.A.
Źródło: Grupa Lotos
KOMENTARZE KIBICÓW
Social media