^

Robert Kubica - Klub Kibiców

piątek, 28 czerwca 2019

Formuła 1 – Grand Prix Austrii 2019 – Dzień 2 – Pierwszy i drugi trening

“Największym problemem, który powstrzymuje nas od dołączenia do walki jest fakt, że strata jest zbyt duża. Nawet, gdy my zrobimy wszystko, jak trzeba, a inni mają problemy, wciąż mają wystarczającą wielką przewagę, abyśmy nie mogli się do nich choćby zbliżyć. To definitywnie coś, co w ten weekend się nie zmieni. Kiedyś, gdy samochody Williamsa radziły sobie tu bardzo dobrze, to nawet gdy brakowało trochę docisku aerodynamicznego, wydajność pomagała. W tym roku tak nie ma.” – to jedna z wczorajszych wypowiedzi Roberta Kubicy, z któryej wynika, iż także na tym torze cudu nie będzie jeśli chodzi o Williams. Dziś, przed nami piątkowe treningi. Zapraszamy do komentowania.

FORMULA 1 2019 AUSTRIAN GRAND PRIX

Spielberg – Red Bull Ring

F1:https://www.formula1.com/en/racing/2019/Austria.html

F1 Experiences:https://f1experiences.com/2019-austrian-grand-prix

Pierwsze Grand Prix – 1970
Liczba okrążeń – 71
Długość toru – 4.318 km
Dystans wyścigu – 309.452 km

Rekord Toru: 1:06.957 Kimi Räikkönen (2018)

or, początkowo nazwany Österreichring, był gospodarzem wyścigów o Grand Prix Austrii w latach 1970-1987. Tor, przebudowany i skrócony przez Hermanna Tilke, jako A1-Ring, był ponownie gospodarzem wyścigów o Grand Prix Austrii w latach 1997-2003. Po 2003 zaprzestano wyścigów na tym obiekcie, głównie ze względu na decyzję ministra zdrowia o zakazie reklamowania wyrobów tytoniowych.Tor zaczął powoli popadać w ruinę. W 2005 właścicielem toru został koncern Red Bull, który doprowadził do jego przebudowy w latach 2008-2010. Obiekt nazwany Red Bull Ring oficjalnie otwarto 15 maja 2011. Od 2014 roku ponownie odbywa się tu wyścig Formuły 1 – Grand Prix Austrii.

 

Robert Kubica o Red Bull Ring

Fot. James Moy Photography

“Lubię ścigać się w Austrii. To krótki tor. Wygląda na prosty, ale tak nie jest. Ma długą prostą, która kończy się ostrym hamowaniem, charakteryzują go krótkie zakręty. Druga część okrążenia to z kolei zakręty w lewo. Ostatni jest bardzo trudny. Wyścigi pod rząd to intensywny to zawsze intensywny wysiłek dla zespołów, ale jesteśmy dobrze przygotowani, bo przed rokiem Austria była pośrodku trzech wyścigów z rzędu. To fajny tor, z ładnym krajobrazem. Jesteśmy dobrze przygotowani na ten wyścig i nie mogę się doczekać powrotu do Austrii.”

Harmonogram Grand Prix Austrii 2019

Piątek, 28 Czerwca 2019: Pierwszy Trening 11:00 – 12:30

Piątek, 28 Czerwca 2019: Drugi Trening 15:00 – 16:30

Sobota, 29 Czerwca 2019: Trzeci Trening 12:00 – 13:00

Sobota, 29 Czerwca 2019: Kwalifikacje 15:00 – 16:00

Niedziela, 30 Czerwca 2019: Wyścig 15:10

Transmisja Eleven

Opony na wyścig

Mario Isola (Pirelli)

“Podobnie jak w zeszłym roku, mamy dokładnie taką samą nominację dla Austrii, jaką mieliśmy dla Francji, przy czym wyścigi znów dzieli tylko jeden tydzień, o tej samej porze roku. Różnica polega na tym, że mieszanki 2019 są rozmieszczone bardziej równomiernie, co powinno zachęcać do bardziej zróżnicowanych strategii pit stopu i lepszych wyścigów. Austria to niezwykły tor, z dużą ilością ślepych zakrętów i nieprzewidywalnych elementów, takich jak pogoda i ruch uliczny. Oznacza to, że potrzebna jest duża pewność siebie, jak również właściwe ustawienie, aby jak najlepiej wykorzystać opony na tym krótkim torze i zmaksymalizować wszystkie pojawiające się możliwości, również w zakresie strategii. Spielberg to tor, na którym w przeszłości zawsze mieliśmy problemy z pęchęrzykowaniem opon. Jesteśmy pewni, że w ten weekend zobaczymy różnicę w oponach o specyfijkacji na 2019 rok.”

 

Pierwszy Trening

W pierszym treningu bez niespodzianki. Poraz kolejny Lewis Hamilton z najlepszym czasem, za nim Vettel a na miejscy trzecim Bottas. W Williamsie również bez zmian. George Russell uplasował się na miejsccu 19-tym a Robert Kubica 20-tym.

Drugi Trening

 

Galeria

Aktualizacja

 

KOMENTARZE KIBICÓW
Autor: Karolina
o 06:46

Udostępnij:

error: Content is protected !!