Artykuł Adama Maleckiego, który został napisany dla naszego klubu jest na tyle wyjątkowy że żal jest robić nowy wpis, lecz życie idzie naprzód i jestem zmuszony to zrobić.
Postanowiłem jednak że umieszczę go w nowo otwartej zakładce, według mnie jest wyjątkowy i na to zasługuje.
Pora przejść do konkretów.
Jak podpowiada Wam tytuł, pomysł, który już dawno zrodził się w mojej głowie odżył na nowo, ostatnie informacje typu “Kubica je pizze” czy ” Powrót staje się niemożliwy” wywołały u mnie chęć zadziałania, mój organizm broni się w sposób naturalny przed tego typu “bakteriami” jednak ich ostatnia kumulacja wygrała z moim systemem odpornościowym.
Uważam że 15 miesięcy wytrwałego i szczególnego oczekiwania oraz wspierania Roberta przez kibiców to wystarczający czas, myślę że powinniśmy wziąć sprawy w swoje ręce.
Choć nadal jestem pewny że Robert w 100% zdoła wrócić do F1 i nic absolutnie się tu nie zmienia, chciałbym aby to nie brukowe dzienniki czy żądni sukcesu przedsiębiorcy żyjący z Roberta wypowiadali się w Naszym imieniu.
Pomysł polega na opublikowaniu coś w rodzaju listu otwartego, który razem, podkreślam razem moglibyśmy go tutaj stworzyć. Nie był by to tekst z żądaniami czy naszymi wylewającymi się żalami, delikatnie moglibyśmy przekazać Robertowi że nadal go wspieramy i rozumiemy, tylko chcielibyśmy aby i On nas zrozumiał.
Powstała by nowa robocza zakładka, w której każdy z Was mógłby w formie komentarza zamieścić odrobinę treści z których to można było by utworzyć całość.
Można by było także umieścić nicki, imiona wszystkich kibiców, którzy chcieliby się podpisać pod tekstem.
Z mojej strony gwarancja że taki tekst dotarłby do samego Roberta.
Tylko jest jedno zasadnicze pytanie, czy ja nie mylę się i czy Wy podzielacie moje zdanie?
Zamieściłem z boku mini ankietę, w której zobaczymy co sądzi większość.
Proszę o dyskusję w wyżej wymienionej sprawie i wypowiadanie swojego zdania, ponieważ jak sami wiecie ostateczny głos zależy od Was wszystkich i zdanie każdego z Was jest tutaj brane poważnie pod uwagę.
TOMek.
Social media