jeśli szukasz informacji o Robercie Kubicy, jesteś fanem jego wielkiego talentu, wrodzonej skromności i bezgranicznie kochasz motosport….to trafiłeś idealnie…witamy w klubie.
Nasze forum to czysto hobbistyczna działalność „non profit”, bez korzyści materialnych, …gdzie jedyna nagroda, która może cię spotkać to garść aktualnych wieści o Robercie oraz możliwość wspólnie spędzonego czasu poprzez dyskusję i wymianę poglądów w trakcie śledzenia bieżących wydarzeń w atmosferze wzajemnego szacunku oraz akceptacji odmiennych opinii.
Zostań z Nami – klubowi Kubico-maniacy
Szukaj
Kubica: Złote myśli – Cytaty
Robert Kubica daje rady młodym piłkarzom Lechii Gdańsk “Nigdy nie szukałem dodatkowych atrakcji poza samochodami. Wy teraz też nie biegajcie za dziewczynami, tylko za piłką. Jak będziecie świetnymi piłkarzami, to dziewczyny będą same za wami biegały”
Tor Hermanos Rodriguez ma 4,304 km długości, 17 zakrętów i nawierzchnię, która jest mało wymagająca dla opon. W tym roku organizator odnowił nawierzchnię na odcinku pomiędzy zakrętami 12 i 15 w trzecim sektorze.
Bardzo gładki asfalt i fakt, że tor jest mało używany, oznaczają, że poziom przyczepności jest raczej niski na początku weekendu, a ewolucja toru jest bardzo wyraźna, gumując się im więcej samochodów jeździ.
Mexico City znajduje się na wysokości ponad 2000 metrów nad poziomem morza, a wysokie temperatury powietrza mają wpływ na osiągi samochodów, zmniejszając docisk aerodynamiczny generowany przez samochody.
Jedną z konsekwencji jest to, że osiągane prędkości maksymalne są bardzo wysokie, pomimo konfiguracji, która w rzeczywistości wygląda typowo dla torów wymagających maksymalnego docisku – rekord prędkości został tutaj ustanowiony w 2016 roku, kiedy Valtteri Bottas w Williamsie-Mercedesie osiągnął 372,5 km/h – nawet jeśli poziom ziarnistości jest zwykle dość wysoki.
Co więcej, na najdłuższych prostych, głównej i między zakrętami 3 i 4, temperatura powierzchni opon spada dość szybko, a kierowcy muszą być bardzo ostrożni podczas hamowania, zwłaszcza na zakręcie 1, aby uniknąć zablokowania kół, a tym samym uszkodzenia opon.
Social media